گزارش روز:11 بازيکن احتمالي بارسلونا در پاريس

 

بارسلونا روز سه شنبه بازي حساسي مقابل پاريس سنت ژرمن پيش رو دارد و گمانه زني ها در مورد 11 بازيکن اصلي بارسا در آن روز شروع شده است.


 

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته لوئیس انریکه در شرایطی بارسلونا را به مصاف گرانادا فرستاد که تمام حواسش معطوف به بازی حساس روز سه شنبه مقابل پاریس سنت ژرمن بود. 

او پیکه و آلبا را برای احتیاط از لیست خارج کرد و اینیستا و پدرو را نیز روی نیمکت نشاند. در نیمه دوم نیز ترجیح داد برخی بازیکنان ثابتش را تعویض کند تا از لحاظ قوای بدنی چندان تحلیل نروند. 

می توان گفت که انریکه برای دو گوش کناری خود در این بازی حساس از آلوس و آلبا استفاده خواهد کرد و زوج پیکه و متیو نیز در قبل خط دفاعی حضور خواهند داشت. در شرایطی که لاوتزی هنوز مصدوم است، می توان متصور بود که زوج ایبراهیموویچ و کاوانی در مقابل خط دفاعی بارسلونا قرار خواهند گرفت.با توجه به مهارت هر دو مهاجم پاریسی ها در زدن ضربات سر، استفاده از دو مدافع بلند قد و باتجربه، عقلانی به نظر می رسد. 

 

 


اما در میانه زمین، زوج بوسکتس و راکیتیچ بطور حتم حضور خواهند داشت.اینیستا جلوتر از این دو بازیکن و پشت سر پدرو،مسی و نیمار بازی خواهد کرد. لوئیس انریکه قصد دارد تا از عنصر تجربه در این دیدار استفاده کند. 

اما بزرگترین تردید انریکه، درون دروازه است. جاییکه اگر براوو، 20 دقیقه دیگر نیز گلی دریافت نکند، رکورد کلین شیت های آرتولا را خواهد شکست. اما ممکن است همچون بازی با آپوئل، تراشتیگن از دروازه بارسا محافظت کند.

در شرایطی که پاریس سنت ژرمن با انبوهی از بازیکنان مصدوم روبروست، شاید این فرصت خوبی باشد تا بارسلونا بتواند یک پیروزی ارزشمند دور از خانه را بدست بیاورد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 6 مهر 1393 | 6:31 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.